Dotpay jest polskim operatorem szybkich płatności online, który współpracuje z zawrotną liczbą banków - ponad 140! Obsługuje ponad 30 000 sklepów internetowych, które po nawiązaniu współpracy z Dotpay zaczęły zyskiwać większą popularność. Czy współpraca z operatorami szybkich płatności online to też dobry sposób na reklamę? Tak. A dlaczego? Chodzi o zaufanie oraz User Experciences, które w psychologii sprzedaży mają ogromne znaczenie.
Sposób na większe obroty
Sklepy, które zdecydowały się na współpracę z Dotpay dotychczas oferowały jedynie tradycyjne przelewy jako formę płatności za zakupy. Jako, że konsumenci nie lubią czekać na 48 - godzinne księgowanie przelewu, sklepy zaczęły notować mniejszą liczbę odwiedzin. Po nawiązaniu współpracy nie tylko obroty mocno się zwiększyły, ale również popularność samego sklepu. Powodem tego stanu rzeczy jest zaufanie, jakim Dotpay może się pochwalić nie tylko na arenie Polskiej, ale światowej. Marka współpracuje obecnie z Omniforum, czyli wiodącym operatorem o wielkich możliwościach.
Dwie pieczenie na jednym ogniu
Sklepy, które jeszcze nie nawiązały współpracy z operatorami typu Dotpay nie mają szans na progresywny rozwój w kwestii płatności oraz zaufania. Z badań środowiska wynika, że UX (User Experiences) ma dziś największe znaczenie dla sklepów internetowych. Naukowo udowodniono, że konsument chętniej zapłaci za zakupy w sklepie, gdzie widzi obecność znanej marki, bo ma już do niej zaufanie. W związku z tym sklepy współpracujące z Dotpay notują rekordowe obroty w czasie weekendów.
Nawiązanie współpracy z dużym operatorem to szansa na podwójne korzyści. Sklep zyska większą liczbę kanałów płatności oraz zaufanie. Zachęcamy do zainteresowania się tym tematem bliżej, ponieważ sklepy przyszłości nie będą miały szansy zaistnieć, jeśli nie zagwarantują przynajmniej stu kanałów płatności.
A Wy? Co sądzicie o operatorach szybkich płatności? Znacie Dotpay? Piszcie pod tematem!