img

Jak sprzedawać z Dotpay?

Trudnością wszystkich początkujących spółek, firm i indywidualnych przedsiębiorców jest skuteczna sprzedaż. Oczywiście, problem jest szeroki, uwzględnia wiele kryteriów, a sama komercjalizacja produktu, czy usług tak by były one wybierane przez klienta na ogromnym rynku możliwości, to prawdziwa sztuka ekonomiczna. 

Chociaż nie istnieje niestety cudowny sposób, by wzbogacić się momentalnie na swoich umiejętnościach bądź rzemiośle, pewne elementy żmudnego budowania takiego procesu można sobie uprościć. Można pomyśleć w tym momencie, że prostota nie może iść w parze ze skutecznością, czy wysoką jakością. Nic bardziej mylnego!

Dotpay – cóż to takiego?
Dotpay to spółka wchodząca w skład portfela MCI EuroVentures. MCI EuroVentures jest natomiast prężnie rozwijającym się agentem rozliczeniowym, specjalizującym się w płatnościach e-Commerce. Prosto rzecz ujmując – Dotpay jako część takiej agencji jest firmą obsługującą płatności internetowych. Na jej korzyść na tle konkurencji przemawia nie tylko nieprzerwana działalność od prawie dwudziestu lat, ale również istnienie na rynku międzynarodowym. 

W takim razie, czytelnik może się zastanawiać w czym potrzebna jest mu taka firma. Czy oferowane przez nią usługi i możliwości dotyczą go w sposób inny niż świadomość kto obsługuje jego płatność za ubrania w ulubionym sklepie internetowym, czy w nowej grze mobilnej? Otóż mogą!

Droga ku udanej sprzedaży
W dzisiejszym świecie sprawa płatności na dziesiątki wygodnych i dobranych personalnie sposobów może wydawać się powoli oczywista, zwłaszcza dla osób stawiających w temacie swoje pierwsze kroki. Faktem jest, iż jeszcze parę, paręnaście lat temu wrażenie sprawiał system powszechnie dostępnych kart prepaid czy możliwość płacenia za usługi wiadomością SMS, ale technika podąża do przodu. Zadowolony klient to taki, który w ciągu minuty cieszy się nowym zakupem i nie spędza czasu na mozolnym przepisywaniu cyfr, kodów i ciągów znaków. Nowoczesnego klienta może odstraszyć brak jego ulubionych metod płatności. W przypadku konieczności zapłaty w sposób tradycyjny istnieje już wysokie prawdopodobieństwo zaniechania transakcji!

Usługodawca bądź sprzedawca musi zatem wyjść temu problemowi naprzeciw. Skuteczne i regularne spieniężenie wiąże się z posiadaniem na swoje usługi wygodnego, przejrzystego systemu płatności. Właśnie taką ofertę posiada Dotpay. Dzięki szerokiej gamie opcji i obsłudze najpopularniejszych na świecie systemów płatniczych, firma zapewnia wszystko czego trzeba, tak na start jak i na zawsze. Wystarczy wybrać sobie interesujące nas możliwości, które będą oferowane klientowi. A firma ma ich całkiem sporo.

Oferta Dotpay
Zastanówmy się przez chwilę jak podzielić klientów sklepów, czy aplikacji mobilnych. Pierwszym, najogólniejszym podziałem jest podzielnie ich na tych, którzy korzystają z nowoczesnych rozwiązań i takich, którzy nie mają takiej możliwości lub nie odpowiada im powiązanie gotówki z telefonem czy kartą. Dzięki ofercie Dotpay, druga grupa klientów nie będzie się czuła gorzej. Poza obsługą klasycznych płatności, klient taki może wygodnie zapłacić na przykład w Żabce lub w oddziale Poczty Polskiej.

Innym podziałem są klienci kupujący płacąc z góry i tacy, którzy preferują raty lub chwilowo nie mają innej możliwości, a chcą cieszyć się zakupami. Tutaj, współpracując z firmą nie trzeba wiązać się bezpośrednio z ofertami banków. Dotpay oferuje tak zwane płatności odroczone. Jest to interesujący system, dzięki któremu klient może dokonać zakupu, a zapłacić za towar w ciągu trzydziestu dni. Dzięki temu, może się on nie tylko cieszyć swoim zakupem wcześniej, ale również bezpiecznie go sprawdzić i zwrócić bez konsekwencji i długiego czekania na wydane środki. Oferując taką metodę można zyskać zarówno klientów szukających kupna ratalnego (płatność można od razu rozłożyć na raty) jak i tych, którzy cenią sobie bezpieczeństwo i podejście do klienta w sprawie jakości produktu.

Początek z Dotpay
Jak pokazano w tym artykule, wystarczy tak niewiele, by mieć z głowy spory kawałek wejścia w działalność i móc skupić się na ważniejszych rzeczach. Nad powierzeniem sprawy płatności za swoje usługi czy produkty powinni się zastanowić nie tylko początkujący przedsiębiorcy, ale również pełnoprawne firmy i spółki. Oferta takiego pośrednictwa jest wszak bardzo atrakcyjna, a to może się pozytywnie odbić na ilości klientów! Gdy efektem ubocznym jest utrata mozolnych obowiązków, moim zdaniem należy zapoznać się z taką ofertą.

 

Zobacz również