img

Czy Twój sklep stacjonarny inwestuje w mwitrynę?

Standardem dzisiejszego świata jest posiadanie sklepu w wersji despokowej, jeśli prowadzi się punkt stacjonarny. Te standardy nieco się zmieniają, gdyż nawet budynki stacjonarne coraz częściej inwestują w mobilne wersje swojego sklepu. Ma to za zadanie zwiększenie kanałów konsumenckich, bowiem im jest ich więcej, tym większe obroty notuje sklep. Poniżej dowiecie się, jak zbudować sklep w wersji mobilnej, aby zwiększył obroty punktu stacjonarnego.

Możliwości m-witryny większe, niż myślisz?

Co powiesz na taką aplikację, która powiadomi konsumenta o znajdującym się w pobliżu sklepie? Chciałbyś, aby przechodnie dostawali informację, że tuż za rogiem znajduje się najlepszy i najtańszy sklep elektroniczny? To możliwe pod warunkiem, że zainwestujesz w aplikacje mobilne, które będą połączone z Twoim sklepem. O klienta należy się starać, a w dobie popularyzacji urządzeń mobilnych powinno się celować właśnie w nie.

Co Ci dadzą aplikacje mobilne?

Aplikacje mobilne w Twoim sklepie mają za zadanie budować zaufanie u klienta. Informowanie go o trwających rabatach i zniżkach sprawi, że być może do Ciebie zaglądnie. Aplikacje powiadamiające klientów świetnie sprawdzają się w galeriach handlowych. Wyobraź sobie, że idziesz przez hall, a tu nagle dostajesz informację, że tuż za rogiem możesz kupić świeży, gorący, domowy obiad. Skusisz się, czy pójdziesz do innego punktu po kebab, na którego będziesz czekał 10 minut?

Posiadanie wielu aplikacji mobilnych może zwiększyć sprzedaż w Twoim e-sklepie. Dlaczego? Ponieważ każdą usługę możesz połączyć z operatorem szybkich płatności online. Twoi klienci będą mogli zatem kupić i zapłacić za zakupy w m-sklepie, a odebrać towary w punkcie stacjonarnym po jakimś czasie.

Zacznij inwestować w m-witrynę!

Jeśli jeszcze nie posiadasz sklepu w wersji mobilnej - zacznij w niego inwestować. Blisko 40% ruchu w Internecie generują urządzenia mobilne. Aplikacje promujące Twój m-sklep możesz kupować cyklicznie. Ważne, abyś pamiętał, że m-wersja sklepu to najlepsze narzędzie marketingowe, jakie dla Ciebie istnieje. 

 

Zobacz również